måndag 21 november 2011

I Believe in Fairy Tales..

Aurora
"I Believe in Friends To"
Night Ladys Star


A friend is like a flower a rose to be exact..
Or maybe like a brand new gate
that never comes unlatched..
Night Ladys Star
A friend is like an owl both beautiful and wise..
Or perhaps a friend is like a ghost
whose spirit never dies..
Night Ladys Star
A friend is like a heart that goes strong until the end..
Where would we be in this world
if we didn't have a friend..
Night Ladys Star
Aurora


8 kommentarer:

Cumulus sa...

Tack för vänförfrågan - trevligt!

Önskar dig en fridfull kväll.
Kram.

Rayas Blogg sa...

"Det doftar alltid lite av den hand som skänker bort rosor..."

Ha en underbar vecka. Kramen/Raya

Night Lady sa...

Ha en fin dag Aurora min söta princessvän..Kram Night Lady

Moonlight sa...

Vad fin du har blivit Aurora,
tycker om ditt utseende..
Ha en fin vecka..
Kram Moonlight

Queenvickans sa...

Hej
Jag fick försöka nägra dar för att kunna lägga in mig som medlem här.
Vet inte vad som hänt när det ibland inte går att lämna in kommentarer.
Önskar Dig en god forts på veckan.
Kram
Jatta

Aurora sa...

Hej Cumulus..
Hoppas du har en underbar vecka...
Snart är det Lucia, med sång och glitter..
Kram Aurora

Aurora sa...

Hejsan Raya..
Ja, nu doftar det pepparkakor till jul, en ljuvlig tid..
Ha en bra dag.Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Moonlight..
Jag tycker om mig själv, efter glada julfärger,nu ha vi en mysigt tid framför oss.
Ha en skön vecka..
Kram Aurora