onsdag 1 februari 2012

Blomsterspråk..


Aurora
AU
"Auroras Blomsterspråk"
Blommornas färg har betydelse..
Night Ladys Star
Blå blomma..
Jag vill bli vid din sida intill döden..
Night Ladys Star
Gul blomma..
Du är solen i mitt liv..
Night Ladys Star
Lila blomma..
Jag önskar dig all lycka och välgång i livet..
Night Ladys Star
Mörkröd blomma..
Jag saknar dig så..
Night Ladys Star
Orange blomma..
Jag är din trogne vän..
Night Ladys Star
Rosa blomma..
Jag är förälskad i dig och lovar dig trohet. .
Night Ladys Star
Röd blomma..
Jag räknar dagarna tills vi möts igen..
Night Ladys Star
Vit blomma..
Jag tror på din renhet och jungfrulighet..
Night Ladys Star
En bukett med blå, röda och vita blommor..
Betyder ett frieri - kan vara värt att lägga på minnet..
Night Ladys Star
Kram Aurora
Aurora

6 kommentarer:

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Vad fint med blomsterspråket jag visste inte allt det där..
Ja vad mer jo du hade en trevlig födelsedagsfest..
Och dina gudmödrar är så söta..
Nu önskar jag er en härlig helg..Kram Night Lady

Aurora sa...

Hello Night Lady...
Tack, för att du tyckte om blomsterspråket, blommor kan ochså uttrycka sig på ett fint sätt...
Ja Tack, Jag hade en glad och roligt födelsefest...
Ha en fin helg..
Ktam Aurora

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Ja jag får väl göra en riktig fest i december men jag firar nog på slottet det blir trångt i dvärgarnas stuga..Får väl låsa in min elaka styvmor i källaren ha ha..Ha en fin dag min vän kram Snow White

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Ja hoppas att dina blommor inte fryser ihjäl i kylan nu men du kanske har ett växthus..
Tack ännu en gång för en trevlig födelsedag kram Night Lady

Aurora sa...

Hi Snowwhite...
Ja, din nästa födelsedag fira vi stort,din elaka styvmor ska flyta på sig då...
Ha en fin dag, hoppas att solen skiner hos dig ochså...
Kram min vän.. Aurora

Aurora sa...

Hej Night Lady..
Ja, en del blommor tål kylan men inte alla, då finns det ett växthus,bra att ha... jag är mån om mina blommor,dom ge mycket glädje...
Tackar själv att du kunde vara med...
Ha en fin vecka..
Kram Aurora