torsdag 16 februari 2012

The Color of Snow is White..

Aurora
AU
"Snow In The Air"
Little bird stay with me for just a little while..
Night Ladys Star
Snow In The Air..Snow in the air..
comes gently down..and it is everywhere..
as it hits the the ground..it can be love
because it is pure and white..
Night Ladys Star
Snow in the air..love fills children with delight..
because they do not care..they take
a slieghride downhill.
Night Ladys Star
Snow in the air..looks beautiful to me..
the snow is on the ground this winter night...
it looks bright against the darkness especially..
nothing is wrong everything is white..
Night Ladys Star
The color of snow is white..
A tribute for Snow White my best friend..
Hugs Aurora


12 kommentarer:

Night Lady sa...

Hej min vän..
Tittar in för att önska dig en härlig helg..
Ta det lugnt och sköt om dig
kram Night Lady

rayasblogg sa...

Hej Aurora..
Visst är det fint med snö..
Och nu har det kommit snö ganska rikligt, ingen kan klaga att det finns ingen snö!
Ha det fint på helgen..
Kramen/Raya

Moonlight sa...

Hej Aurora...
Nu har vi fått härliga vinterdagar med mera snö,och ibland titta solen fram..Hoppas du njuter...
Ha en fin helg min vän...
Kram Moonlight

Aurora sa...

Tack Night Lady...
Hoppas att du få en fin helg, och att du mår bättre...
Inget fin väder idag, bara ta det lugn...
Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Raya..
Nej, nu få vi inte klaga över vädret, vi ha det kallt,snö och sol ibland..så som vinter ska vara...
Ha en trevlig helg du ochså...
Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Moonlight..
Roligt att det snöa ibland, det kan vara vackert att titta på...
Ha en fin helg...
Kram Aurora

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Ja jag har det så härligt i snön mina snögubbar trivs och även alla mina vänner i skogen..

Men jag kan tänka mig att du är inne i ditt sköna växthus och pysslar med dina rosor..

Önskar dig nu en härlig dag kram snow white

Moonlight sa...

Hej Aurora..
Idag regnar det, hoppas att snön försvinnar,
längtar efter vår...
Ha en fin vecka...
Kram Moonlight

modna50 sa...

En god kväll!.. hello... Giancarlo

Aurora sa...

Hej Snowwhite..
Jo,jag pyssla lite om mina rosor,det ta tid inom dom vaknar till live...
Snögubbar smälter väl snart när solen skiner nu?
Ha en fin vecka..
Kram Aurora

Aurora sa...

Hi Modna..
Wish you a nice day, lots av sunshine..
Hugs Aurora

Aurora sa...

Hello Moonlight..
Jag njuter till fullo av en fin solig dag, känns om våren är i luften...
Ha en fin vecka..
Kram Aurora