fredag 10 februari 2012

Säg det ded blommor..

Aurora
AU
"Säg det med blommor"
Night Ladys Star
En blomma..
Du är allt för mig..
Night Ladys Star
Två blommor..
Jag vill resa bort med dig..
Night Ladys Star
Tre blommor..
Jag vill träffa dig igen och
ha en framtid med dig..
Night Ladys Star
Fyra blommor..
Jag högaktar och tackar dig..
Night Ladys Star
Fem blommor..
Jag vill göra allt för dig..
Night Ladys Star
Sex blommor..
Jag tror inte på dina löften..
Night Ladys Star
Sju blommor..
Jag älskar dig..
Night Ladys Star
Åtta blommor..
Jag är din intill döden..
Night Ladys Star
Nio blommor..
Jag vill vara ensam med dig..
Night Ladys Star
Tio blommor..
Vill du bli min hustru..
Night Ladys Star
Kram Aurora

6 kommentarer:

Doris sa...

hello my wonderful friend, have a great weekend hun,,, love, hugs, & kisses

Rayas Blogg sa...

Önskar dig en massa blommor och en härlig helg!
Kram/Raya

Aurora sa...

Hi Doris..
I'm glad you looked inside of me;
We had a wonderful weekend,
been out and the sun shone all day.
but it is still a bit cold ..
I hope you had a nice weekend ..
Hugs Aurora

Aurora sa...

Hej Raya..
Tackar, men jag ska ge dig några fina rosor, när dom blommor, men det ta en tid...
Ha en fin vecka..
Kram Aurora

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Nej då inte är jag sorgsen inte i Disneys värld går det över fort..Ha en fin dag min vän..Kram Snow White

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Ja jag ska nog ta det lugnt ett tag verkar behövas..
Hoppas att du mår bra..Tack för titten och ha en bra dag kram Night Lady