tisdag 12 juni 2012

June Is Back Again..

AU
Aurora
AU
“June It's Raining”
Night Ladys Star
Walking down the lone street
Romancing the June rain
I met him for the first time
Call it chance or destiny
Night Ladys Star
It was raining Love
First time when we kissed
We danced in the June rain
Got lost in its rhythm
Night Ladys Star
I walked down the aisle
He took my hand forever
June showered her blessings
How we loved the June rain!
Night Ladys Star
June is back once again
Rain and romance everywhere
Alone I sit, beside his grave
Rain pouring down my eyes
By Deepthi Vincent
Night Ladys Star
Aurora

12 kommentarer:

Snow White The Survival sa...

In just love When morning gets here ..
Cuz i can send a Great Big Good Morning sms
to my bestest friends what a lovely way
to start my day .. Hugs and kissers ..
Snow White..

Night Lady sa...

See outside the window..
Sun rising for u flowers smiling for u..
Birds singing for u.. bcoz last night..
I told them to wish u a wonderful good morning..
Night Lady

Giancarlo sa...

Romantico baciarsi sotto la pioggia!! felice giornata...ciao

Jane storm sa...

My dear sweet friend

Sending hugs and kisses to you
and many good wishes for
a very pleasant weekend

with much love ♥

Jane

Aurora sa...

Hello Snowwhite..
Sending en stor kram till dig o. Dvärgarnar,hoppas ni har roligt i skogen..
Var rädd om ER.. Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Night Lady..
Yes, now outside the window it is raining, not so amusing, men hope for the sun comming soon again..
Have a great week..
Hugs Aurora

Aurora sa...

Hi Jane,
Thank you my friend,i wish you a great week.. a lots of fun and keep care..
Hugs Aurora

Aurora sa...

Hi Giancarlo..
Wish you a great week ...
and keep care..
Hugs Aurora

Night Lady sa...

Hejsan Aurora..
Trevligt att se dig..Hoppas du inte haft samma skitväder som vi regn och åter regn..Just nu avskyr jag vatten i alla fall det som kommer uppifrån..Hoppas vi har bättre tur framöver..
Kramar från Night lady

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Kul att se dig..ja vi förebereder oss för midsommar nu dvärgarna vill fira en äkta svensk midsommar och så får det bli..Ha en fin helg min kära vän kram Snow White

Aurora sa...

Hej Night lady..
Jo då jag har haft samma dåliga väder jag också ingen slipper undan..Hoppas nu bara att vi får en fin midsommar...Ha en fin helg..
Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Snow White..Ja jag och mina gudmödrar har städat och fejat så nu är det klart att fira midsommar..Hoppas bara att min Phillip kommer då blir jag så glad..Ha en fin helg kram Aurora