tisdag 16 oktober 2012

Halloween Night's..

Halloween
au
Halloween Magic
Night Ladys Star
A bald-headed ghost
Drank some witches' brew
And on top of his head
A strange thing grew.
Night Ladys Star
It was pointed and tall
And black as a bat
With stringy long hair
Where his head was flat.
Night Ladys Star
The sad little ghost
Didn't want any hair
Or a black pointed hat
So he said, "Witch beware!"
Night Ladys Star
Then he chanted some words
With a spell-casting switch
And gave Halloween Night
A bald-headed witch!!
Night Ladys Star
Aurora



6 kommentarer:

Night Lady sa...

Hej Aurora ja det ser verkligen läskigt ut ute på gården kanske bäst att du går in igen...Kram Night Lady

Snow White The Survival sa...

Snow White önskar en otäck och läskig väntan på Halloween Boooooh iskalla kramar Snow White!!!

nicki007 sa...

Hej Aurora..Mina Halloween förberedelser ja kvasten är laddad och redo ska bara trolla bort min influensa också häxor sysslar inte med sådana värdliga saker som att vara sjuk..Tack för titten och ha en härlig vecka..Kram //Nicki

Aurora sa...

Hej Night Lady..
jag ska håller mig undan så gott det går..
Ha en fin dag.. Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Snow White..
Visst är det läskigt, när man blir jagad in i skogen, dvärgarnar få beskydda mig, dom är ju fler...
Ha en god fortsatt vecka..
Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Nicki..
Men det finns ju snälla häxor, kanske dom kan koka ihop någon bra sörja, ha.ha..
Ha en fin dag ändå..
Kram Aurora..