lördag 2 mars 2013

Have You Seen The Spring..

Aurora photo l.jpg
“Spring”
Night Ladys Star
Spring Spring Spring
is almost here
Night Ladys Star
Spring Spring Spring
is the time to cheer
Night Ladys Star
But when the rain comes
everyone won't be glum
Night Ladys Star
Spring Spring Spring
is almost here
Night Ladys Star
Spring Spring Spring
the sky will be so clear
Taylor Hurttgam
Night Ladys Star
Aurora
 
Cliparts photo 00e2x863.gif  Cliparts photo 00e2x863.gif Cliparts photo 00e2x863.gif
 



22 kommentarer:

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Ja jag tror att våren är på väg du behöver bara vänta en liten smula till..Kram Night Lady

mathilde1305 sa...

Hej Aurora..
Våren år på väg , jag känner det i kroppen, ha.ha.
Har en fin vecka
Kram Mathilde

Moonlight sa...

Hej Aurora..
Roligt att se you igen,
ja våren är i antågande, det känns redan, eller hur ?
Ha en fin Onsdag,
Kram Moonlight

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
ja jag har sett våren 2 små söta blommor hade letat sig fram ur snödrivorna och hittade en stor svart fluga som pormenerade runt i mitt vardagsrum så snart är hon här våren..kran Snow White

Jane storm sa...

hej Aurora.
efter lang tids fravær, er jeg vendt tilbage. håber at du har det godt deroppe. her går vi også og venter på at det snart bliver forår. den bedste tid på året, efter min mening
og så har jeg haft influenza 2 gange i denne vinter, så nu gider jeg det ikke mere. væk med kulde og blæst.
pas godt på dig selv.
knus jane

Night Lady sa...

“Grattis alla kvinnor”
08.03.2013
I år fyller Internationella kvinnodagen 103 år..
"Congratulations to all the women"
This year, International Women’s Day 103 years..Kram Night Lady

Snow White The Survival sa...

Grattis på internationella kvinnofagen..Kram Snow White

Night Lady sa...

puss och kram från night lady

Doris Ann Morris Colley sa...

Yes Spring is almost here too.
I have my blogspot open again Aurora
hope you can visit soon
love you hun
big hug

Night Lady sa...

A day may start or end without a message from me, but believe me... it won't start or end without me thinking of you... See, i just did! Take care! Ü HAVE A NICE DAY!

Aurora sa...

Tack Night Lady då vet jag att våren snart är här..Ha en underbar dag kranmar från Aurora

Aurora sa...

Hej Mathilde..
ja jag känner det också i hela kroppen att våren snart är här..
Önskar dig en härlig dag kram Aurora

Aurora sa...

Hej Moonlight..
Ja visst är våren här även fast det fortfarande är kallt..Jag vet att det stämmer får då får jag dans i benen..Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Snow White...
Jaså har du sett våren härligt för jag har batra känt den ännu så länge..Ha en härlig dag min bästa vän..Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Jane
Vad tråkigt att läsa att du har haft influensa 2 ggr i vinter hoppas verkligen att du är frisk och kry igen..Du känner dig säkert mycket bättre när våren kommer..Kram på dig från Aurora

Aurora sa...

Grattis själv Night Lady på kvinnodagen i efterskott kram Aurora

Aurora sa...

Grattis i efterskott till dig också Snow White Kram Aurora

Aurora sa...

Puss och kram tillbaka Night Lady från mig Aurora

Aurora sa...

Nice to see you again Doris..We all wonder what happends with your pages Welcome back and have a nice day Aurora

Aurora sa...

Thanks Night Lady a nice day for you to..Hugs Aurora

rayasblogg sa...

Våren är på väg, ser du solen som kommer upp tidigt varje dag, och snödrivorna börjar sakta sjunka ner.. Fåglarna kvittrar mer och mer.
Fast det är fortfarande ganska kallt
så är snart våren överallt!

Ha en skön dag och fin helg
Kram Raya

Aurora sa...

Tack för besöket Raya,
Önskar dig en Glad Påsk
Aurora