tisdag 14 januari 2014

My Hero..

Prince Philip photo Auullip.jpg
“My Cute Love”
Night Ladys Star
It is only cause of your Love
That I am feel happiness every where
Night Ladys Star
If I don’t see you
I feel that there is no power in my body
Your Love is running
Night Ladys Star
In my body like blood
Heart is not working without blood
Night Ladys Star
Like this I am not able
To do any work without you
Night Ladys Star
I am not share this feeling with anyone
But say it to you My Cute Love
Night Ladys Star
Aurora
au

10 kommentarer:

nicki007 sa...

Hej söta gulliga Aurora..
blir lika glad varje gång du hälsar på mig..
Ja visst är det härligt att både snön och solen kommit efter många om och men hoppas det varar ett tag nu..Ja katten behöver sina kläder nu fniss och ja jag har ätit en semla det var så gott..Ha en underbar dag lilla prinsessa och kom snart tillbaka.. Kram Nicki

Vanessa sa...

That poem is so sweet! Oh i just love it!

Aurora The Lovely sa...

Hej snälla Nicki..
Nu har det snöad några dagar och det känns att Winter har kommit, tycker det är härlig att vara ute i friska luften.
Tack för att du hälsade på, det gör mig glad..
Ha en fin vecka ... Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Vanessa..
Thank you for your greetings,
much oblige..
hope you are doing great..
Hugs Aurora

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Ja din prins är verkligen en hjälte..Blir nästan lit avundsjuk på din snyggo till pojkvän fniss.. ha en härlig vecka nu och hälsa din Phillip kram Night Lady

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Ja visst är Arthur en liten raring tänk att han en dag ska bli Englands kung.. habn har hälsat på mig och Dvärgarna nyligen så tyckte det var lämpligt att skriva lite om hans film..Tack för titten min vän kom snart tillbaka kram Snow White

ja din prins är en äkta hjälte :-)

Doris Colley sa...

Hi Mathilda,
what a beautiful love poem,
so nice to read this morning.
still no snow here in my area of the U.S.A. this year :-(
have a great week my good friend
lots of hugs kisses & smiles :-D

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady ja min prins är verkligen underbar suck skulle inte vilja vara utan honom alls..
jadå jag ska hälsa till honom från dig.. Önskar dig en lång och givande helg kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Snow White..
Ja Arthur är som allas vår lillebror eller hur blivande kungar är så söta..
Önskar dig och Dvärgarna en skön helg kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Doris..
Idag skriver jag till dig på svenska jag har inte tid att översätta.. men vi är alla så glada att du är tillbaka hos oss i våra bloggar önskar dig nu en helt underbar helg kram Aurora