tisdag 28 januari 2014

Sleep..

Aurora photo Aurv04.jpg
“Night Without Sleep”
by Ellen Bailey        
Night Ladys Star
Have you ever had a night
when you just couldn't sleep?
Even when you're so tired
you could fall off your feet?
Night Ladys Star
You get up for awhile,
and then you lay back down
And just lie there,
watching the clock go round
Night Ladys Star
Then you remember that old adage,
"Try counting sheep"
It is supposed to help people
who have trouble falling asleep
Night Ladys Star
After some time has passed by
You decide you'll give it a try
And you start counting sheep,
counting even their feet
Night Ladys Star
Since sleep won't come,
you get out of bed
And decide to have some
roast mutton instead
Night Ladys Star
Aurora



4 kommentarer:

nicki007 sa...

Ha Aurora den här bloggen var jättebra så kanske ska jag göra som du när jag inte kan sova fniss.. Hoppas du får sova bättre ikväll kram Nicki

Aurora The Lovely sa...

Hej Nicki...
när alla andra sova , och själv ligger vaken , man blir frusterad,
hoppas att du hade en bättre sömn i natt själv...
Ha en fin dag.. Kram Aurora

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Ja inatt har jag sovit gott men igår natt var det jobbigt jag vaknade klockan 2 på morgonen och kunde inte somna om det var inte roligt det finns inget tråkigare än en natt när man inte kan sova.. Ha en fin helg nu och hoppas du får sova gott på nätterna.. Kram Night Lady

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady..
Hoppas du har sovit gott nu i helgen det har jag gjort men det är så förbaskat mörkt och tråkigt att jag är sömnig ändå.. så ikväll ska jag lägga mig tidigt kram Aurora