måndag 3 mars 2014

Close Your Eyes..

Guestbook photo 413081120947.jpg
“Sleeping Beauty”
Night Ladys Star
Close your eyes close them tight
It's alright everything will be fine
I'll whisper your name until you dream away
Watch the sun wash the grey clouds clean today
Night Ladys Star
Good night my sleeping beauty
Good night keep you still while you dream
Of everything that you wish we could be
Good night my sleeping beauty
Good night I'll love you always
Forever you and me
Night Ladys Star
My love my love
Tell me all the things you dream of
Castles so high rivers so long
My love my love
I'll whisper your name until you wake up
Night Ladys Star
Good night my sleeping beauty
Good night keep you still while you dream
Of everything that you wish we could be
Good night my sleeping beauty
Good night I'll love you always
Forever you and me
Night Ladys Star
Good night my sleeping beauty
I'll love you until the stars give up their shine
I'll love you forever tonight
Night Ladys Star
Aurora
au
Crown photo a03_zps92306643.png
au



10 kommentarer:

nicki007 sa...

Vilken fin saga Aurora..
Skulle behöva få höra den dom kvällar jag inte kan sova..
Ha en fin vecka lilla sessan massor av kramar från Nicki

Night Lady sa...

Hej Aurora..
ja jag är så glad att du är min vän..Ha en fortsatt fin vecka och hälsa dina Gudmödrar kram så länge Night Lady

Doris sa...

lovely my friend
have a good week
love you
big hugs

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Ja visst har jag fina små vänner vid Dvärgarnas stuga :-) Hoppas allt bra för nu önskar jag dig en fin helg kram Snow White

ARCOIRIS sa...

Hola Aurora, ¡Feliz Día Internacional De La Mujer !
Besitos ♥

Aurora The Lovely sa...

Hej Nicki..
ja du kan få låna min bok om du vill så kanske du somnar gott sen..ha en fin fortsättning på veckan nu kram Aurora..

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady..
jag är glad att du är min vän och självklart ska jag hälsa från dig till alla på slottet ge Snow White en stor kram från mig när du träffar henne Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Doris...
tack för besöket och kommentaren jag blir glad när du besöker mig..älsar dig också..Önskar dig nu en härlig vecka kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej ARCOIRIS..
Vad trevligt att du besökte mig..
Nu önskar jag dig en fin vecka och välkommen tillbaka till min blogg.. Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Snow White..
Ja jag älskar alla dina små vänner är så roligt att träffa dom alla när jag besöker dig..
Glöm inte vår tjejkväll i kväll har lite hemlisar att berätta :-) Kram Aurora