fredag 25 juli 2014

I Am Not Afraid..

Maleficent photo au01_zps2fe6a39f.jpg

16 kommentarer:

nicki007 sa...

Du borde vara rädd din elaka fe hoppas Aurora slipper dig för alltid.. kram till dig Aurora

Night Lady sa...

Kan bara instämma..
Håll dig borta från Malificent Aurora hon kommer bara med tråkigheter och obehag..

Hoppas du trivs med värmen och hoppas dina rosor klarar hettan.. Ha en fin tisdag kram Night Lady

Moonlight sa...

Hi Aurora..
Önskar Dig en fin dag..
Kram Moonlight

Snow White The Survival sa...

Aurora..
Denna maleficent borde göra lite nytta be henne trolla fram en pool åt dig vid slottet eller rättare sagtt säg att en pool är det sista du skulle vilja ha då får du garanterat en ha ha.. Ha det gott så hörs vi snart kram Snow White

Aurora The Lovely sa...

Hej Nicki..
Otäckt med onda varelsen, man få vara alltid på sin vakt..
Önskar en fin helg.. Kram Aurora

annette oudah sa...

Hej Aurora så fint du har det nu har jag fått en ny sida välkommen till Tingeling

Aurora The Lovely sa...

Hi Night Lady..
Jag trivs ned sommaren, men inte denna extrema långvariga hettan, mina rosor inte heller..
Ha en fin vecka förhoppningsfull lite svalare..
Många Kramar Aurora...

Aurora The Lovely sa...

Hi..
Hoppas du stå ut i värmen ett tag till..
Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Snowwhitw..
Just en pool vore inte så dumt att svalka sig.. ¨
Ha en fin dag.. Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Anette..
Roligt Du hälsa på, välkommen, men jag hitta inte Dig bara på Google+ och där finns jag inte längre, det är roligare på andra ställen..
Ha en fin vecka kram Aurora

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora...
ja nu har vi verkligen haft det varmt jag har varit tvungen att gå bort till Dvärgarna i gruvan för att svalka mig lite ibland..
Blogspot verkar vara helt tokiga nu ett helsike att lägga till nya länkar det händer ingenting ibland blir jag så less på det eviga strulet :-( Kram Snow White

Aurora The Lovely sa...

Hej Snowwhite..
Skönt om man kan svalka sig , för mig med dusch och fläckt i full gång..
Jag har också märkt igår att det var mycket strul här, när jag skulle skriva till dig och klicka på kommentar den öppnade sig inte, fick svarat Error. försökte 2 ggr. sen gav jag upp.. Idag var det bättre..
Ha en fin Helg .. Kram Aurora

mathilde1305 sa...

Önskar dig en fin helg..
Kram Mathilde

nicki007 sa...

Ha en fin helg Aurora.. Kram Nicki

Aurora The Lovely sa...

Tack Mathilde..
Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

tack Nicki hoppas du hade detsamma kram Aurora