fredag 29 augusti 2014

I've got nasty thoughts evil plans..

Malificent photo ff_zps2e914f76.jpg

12 kommentarer:

nicki007 sa...

Trevlig Helg önskar Nicki

Tinkerbell sa...

Trevlig Helg Aurora kram Tinkelbell

mathilde1305 sa...

Aj, Aj, vad kan det vara..
Bäst man är observant..
Ha en fin Vecka.. Kram Mathilde

Night Lady sa...

Ja någon borde ge denna malificent en spark i baken så att hon flög all världens väg.. var rädd om dig Aurora.. Kram Night Lady

Winnie The Pooh Bear sa...

Autumn is a second spring when every leaf is a flower.,
Have a nice weekend Love always Winnie with friends..

Snow White The Survival sa...

Fresh air? fresh idea?
fresh talent? fresh energy?
i wish u to have a?
special sunday..
marvellous monday?
tasty tuesday?
wonderful wednesday?
thankful thursday?
friendly friday?
successful saturday?
have a great week ahead
Snow White

Aurora The Lovely sa...

Tack Nicki..
Hoppas du får en vecka full av möjligheter och lycka kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Tinkerbell jätteroligt att du promenerar in hos mig och pratar lite..ha nu en underbar vacka och kom snart tillbaka kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Mathilde..
ja du när det gäller Malivicent den elaka gamla haggan så kan man vänta sig vad som helst.. Hoppas du har en bra vecka och kom snart tillbaka kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Ja Night Lady du har rätt vi kanske kan ge henne en spark i baken tillsammans.. jadå jag ska vara rädd om mig och jag har ju mina goda feer till hjälp

tack för titten ha en fin vecka och kom snart tillbaka kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Winnie..
Vad fint sagt att hösten är en andra vår och att alla löven är blommor det tyckte jag verkligen om och jag ska lägga det på minnet.. Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Snow White..
ja idag är det verkligen en underbar onsdag det lägger vi på minnet och har alltid underbara onsdagar från och med nu..
tack för titten och kom snart tillbaka kram Aurora