torsdag 28 maj 2015

Happy Mothers Day..

Aurora photo Aurora10ff.jpg
“Everything Mom”
Night Ladys Star
How did you find the energy, Mom
To do all the things you did,
To be teacher, nurse and counselor
To me, when I was a kid.
Night Ladys Star
How did you do it all, Mom,
Be a chauffeur, cook and friend,
Yet find time to be a playmate,
I just can’t comprehend.
Night Ladys Star
I see now it was love, Mom
That made you come whenever I’d call,
Your inexhaustible love, Mom
And I thank you for it all.
-By Joanna Fuchs
Night Ladys Star
Aurora


8 kommentarer:

nicki007 sa...

På Mors dag firas alla kvinnor även de som
inte fött några egna barn så därför önskar jag
alla kvinnor en underbar Mors Dag..

Night Lady sa...

Hoppas du hade en fin Mors Dag Aurora..
Ser på bilden att din mamma blev jätteglad..
Kram på dig från Night Lady

Moonlight sa...

Jättefin bild och ett fint inlägg min lilla Aurora..
Kram Moonlight

Snow White The Survival sa...

Hoppas du hade en riktigt fin Mors dag Aurora..
Kom snart och hälsa på mig massor av kramar från Snow White

Aurora The Lovely sa...

Tack Nicki...
Det var en väldigt bra ide nu firar vi alla kvinnor..
Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Jatak Night Lady..
Min mamma blev så glad och egentligen är hon alltid glad..
Hurra för våra mammor Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Tack Moonlight..
Jag gillar beröm..
Tack för titten och ha en fortsatt fin vecka..
Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Snow White..
ja min mamma var så glad så det blev en lyckad mors dag..
Kommer strax in och hälsar på dig.. kram Aurora