onsdag 15 juli 2015

Just don't forget to show..

Aurora photo Sleeping-Beauty-disney-princess-29594014-1000-700_zpsddzlvcc9.jpg
“Your Family”
Night Ladys Star
Your family are people, you can depend,
If you get in trouble, they shall defend.
They are the one's that understand,
Always willing to give you a hand.
Night Ladys Star
Your family, you should always cherish,
Without them you would probably perish.
Your connection with them is very deep,
If something happens, together you weep.
Night Ladys Star
You family can help, your confidence build,
With their love and support, you'll feel fulfilled.
Just don't forget to show your appreciation,
That will strengthen your relation.
by AnitaPoems.com
Night Ladys Star
Aurora


8 kommentarer:

nicki007 sa...

Jättefint inlägg Aurora..
Snygg bild var det också..
Tack för titten hos mig ha en fin dag
och kom snart och besök mig igen..
Kram Nicki

Night Lady sa...

Det har du rätt i Aurora..
För det mesta är det familjen som betyder mest
men det finns tyvär undantag...
Ha en härlig dag och var rädd om dig..
Kram Night lady

mathilde1305 sa...

Ja det är inte alltid så att ensam är stark...

Moonlight sa...

Var lycklig över din familj Aurora dom finns där för dig..
Kram Moonlight

Aurora The Lovely sa...

Tack Nicki..
Roligt att få lite beröm..
Ja min familj betyder mycket för mig.
Ha en fin dag du med kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Ja Night Lady
Tråkigt nog så finns det undantag bara att önska att alla har någon att ty sig till
Tack för titten och kom snart tillbaka kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Nej det har du rätt i Mathilde..
Önskar dig en skön dag och ett fint slut på veckan
kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Tack Moonlight och ja jag är stolt och glad över min familj..
Kram på dig Aurora