fredag 22 april 2016

Hmmm let me see..

Malificent photo Maleficent_zpspevebh0h.png
 


14 kommentarer:

Winnie The Pooh sa...

Happy Sunday...
I wish you Sunday to be as
sweet as ice-cream,
as a cheese cake,
as a sugar cane,
Have a Happy Sunday.

Night Lady sa...

ja man kan undra vad hon hittar på för jäkelskap nu då.. bäst du håller dig undan Aurora.. Kram Night lady

Giancarlo sa...

Buon inizio settimana...ciao.

Anonym sa...

Önskar Aurora och hennes vänner en fin helg..
Kram Ariel

Snow White The Survival sa...

Undrar just vad hon funderar ut för något elakt nu bäst du ser upp Aurora..
Kram Snow White

Anonym sa...

Ha en fin helg söta Aurora och se upp för den elaka fen kram Alice

Anonym sa...

Jag tycker inte om din elaka fe hon ser verkligen hemsk ut så gör dig av med henne.
En fin söndag tillönskas av Tiana

Aurora The Lovely sa...

Tack Winnie vad kul att du tittade in..
ha en skön helg och ta det lugnt men honungen..
Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Night lady Ja hon hittar alltid på något min elaka fe men jag ör inte rädd för henne alls..
Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Tack detsamma Giancarlo kul att se dig ingen ha en skön sommar kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Tack Ariel...
Kom snart tillbaka kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Ingen fara snow white jag vet var jag har henne.. Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

ja då Alice det ska jag göra.. Hälsa alla i Underlandet från mig.. Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej tiana..
Ja som tur är så ser jag henne inte så ofta.. ha en fin dag kram Aurora