torsdag 14 juli 2016

I warning you it's not my day ..

 photo Aurora_zpsinc022p5.jpg


15 kommentarer:

Anonym sa...

Idag har jag gett solen tillstånd att stiga upp tidigare än jag. Ha en fin helg kram Bernard

Anonym sa...

Good Morning söndag! Kaffe plus ett korsord lika min söndag morgon. Kram Sadira

Anonym sa...

Allt har sin skönhet, men det är inte alla som ser den. Kramar OM gör Belle

Anonym sa...

Okay fattar.
Cinderella

Anonym sa...

Ja det var en rackare att se elak ut bäst att lämna den ifred Aurora lilla
kram sadira

Snow White The Survival sa...

Han påminner om min styvmor den där eländiga draken.. Håll dig undan Aurora..
Kram på dig från mig Snow White

Anonym sa...

Vilken elaking han skrämmer nog slag på vem som helst. ha en fin helg Aurora kram Belle

Anonym sa...

Vilken fuling...

Aurora The Lovely sa...

Låter trevligt Bernard hoppas det gick bra kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Ja Sadira kaffe vill jag också ha på morgonen. Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Tack Belle skickar en kram tillbaka..
Aurora

Aurora The Lovely sa...

Ja sadira det är ju Malificents lille vapendragare han är inte så snäll alls
Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Ja Snow white visst påminner draken om våra styvmödrar och ja jag håller mig undan kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Ja Belle han skrämmer nog dom flesta kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Ja en fuling var rätta namnet på denna filur kram Aurora