tisdag 21 mars 2017

Alltid Redo..

Prince Philip photo AuPhillip.jpg

18 kommentarer:

nicki007 sa...

Vilken modig prins du har Aurora blir lite avundsjuk :-)
Tack för titten hos mig och kom snart tillbaka.. Kram Nicki

Anonym sa...

Stilig kille på sin vita springare kram Donald

Snow White The Survival sa...

Min prins är lika modig hoppas jag :-D
Kram Snow White

Anonym sa...

Ja en sån kille vill jag också ha :-) kram Esmeralda

Night Lady sa...

Bra kille du har Aurora.. Kram Night Lady

Anonym sa...

Jag lånar honom ett tag kram Karin 💕

Anonym sa...

Önskar dig en fin och härlig vecka.
Kram Sadira

Anonym sa...

Låter fint kram Belle

Anonym sa...

Ännu en fin liten vän finns ni här allihop? Ska leta vidare efter fler av er kram Carina

Aurora The Lovely sa...

Tack Nicki ha en fin påsk kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Håller med dig helt Donald :-) Ha en fin påsk kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

det vet jag att han är Snow White.. Kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

du har re4dan funnit din prins Esmeralda kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Instämmer helt Night Lady kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

nej du karin min prins lånar jag inte ut fniss kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Tack detsamma Sadira kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

ja visst gör det Belle ha en fin skärtorsdag kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Ja Carina vi finns här inte alla men en del av oss kämpar på och håller ihop.. Kram Aurora